- EAN13
- 9782100866380
- ISBN
- 978-2-10-086638-0
- Éditeur
- Dunod
- Date de publication
- 19/06/2024
- Collection
- Hors Collection
- Nombre de pages
- 232
- Dimensions
- 15,7 x 24,5 x 1,8 cm
- Poids
- 430 g
- Langue
- anglais
- Fiches UNIMARC
- S'identifier
(Re)invent your business model - 2e éd.
With the Odyssey 3.14 approach
De Jean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-Ortega
Dunod
Hors Collection
Innovation is the new business imperative. Every company, big or small, and regardless of its industry, is trying to find the magic formula for innovation. Odyssey 3.14 offers an original approach through invitation to a real journey that combines innovation and strategy. Starting with the 3 pillars that make up the business model, this approach recommends 14 directions to consider for inventing or reinventing the business model.
Odyssey 3.14 is the result of over ten years of research, consulting and teaching by the three authors. They have thoroughly analysed over 80 companies that have successfully invented or reinvented their business models.
This new edition is enriched with recent examples and offers 50 real cases of invention or reinvention of the business model. They aim to inspire you to take action!
Odyssey 3.14 is the result of over ten years of research, consulting and teaching by the three authors. They have thoroughly analysed over 80 companies that have successfully invented or reinvented their business models.
This new edition is enriched with recent examples and offers 50 real cases of invention or reinvention of the business model. They aim to inspire you to take action!
S'identifier pour envoyer des commentaires.
Autres contributions de...
-
La boîte à outils du Consultant - 2e éd., 59 outils et méthodesJean- Marc Schoettl, Patrice SternDunod26,50
-
(Ré)inventez votre Business Model - 3e éd., Avec l'approche Odyssée 3.14Jean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-OrtegaDunod29,00
-
(Re)invent your business model, With the Odyssey 3.14 methodJean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-OrtegaDunod
-
La boîte à outils du Management - 2e éd. - 64 outils et méthodes, 64 outils et méthodesPatrice Stern, Jean- Marc SchoettlDunod
-
(Ré)inventez votre Business Model - 2e éd. - Avec l'approche Odyssée 3.14 - Lauréat Prix DCF - 2015, Avec l'approche Odyssée 3.14Laurence Lehmann-Ortega, Hélène Musikas, Jean- Marc SchoettlDunod
-
Campus - Strategor - 8e éd., Toute la stratégie de la start-up à la multinationaleLeroy, Rodolphe Durand, Pierre Dussauge, Laurence Lehmann-Ortega, Olivier Sibony, Bernard Garrette, Bertrand PointeauDunod
-
Strategor - English version, All you need to know about strategy, from start-ups to multinationalsLaurence Lehmann-Ortega, Rodolphe Durand, Pierre Dussauge, João Albino-PimentelDunod
-
Strategor - 9e éd., La référence en stratégie, de la start-up à la multinationaleLaurence Lehmann-Ortega, Rodolphe Durand, Pierre Dussauge, João Albino-PimentelDunod
-
(Ré)inventez votre Business Model - 3e éd., Avec l'approche Odyssée 3.14Jean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-OrtegaDunod29,00
-
(Re)invent your business model, With the Odyssey 3.14 methodJean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-OrtegaDunod
-
Strategor - 8e éd. - Toute la stratégie de la start-up à la multinationale, Toute la stratégie de la start-up à la multinationaleRodolphe Durand, Leroy, Bernard Garrette, Laurence Lehmann-Ortega, Bertrand Pointeau, Olivier Sibony, Pierre DussaugeDunod46,00
-
(Ré)inventez votre Business Model - 3e éd., Avec l'approche Odyssée 3.14Jean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-OrtegaDunod29,00
-
(Re)invent your business model, With the Odyssey 3.14 methodJean- Marc Schoettl, Hélène Musikas, Laurence Lehmann-OrtegaDunod
-
(Ré)inventez votre Business Model - 2e éd. - Avec l'approche Odyssée 3.14 - Lauréat Prix DCF - 2015, Avec l'approche Odyssée 3.14Laurence Lehmann-Ortega, Hélène Musikas, Jean- Marc SchoettlDunod
-
(Ré)inventez votre Business Model, L'innovation stratégique à la portée de tousLaurence Lehmann-Ortega, Hélène Musikas, Jean- Marc SchoettlDunod